Skip to main content

چه اتفاقی می افتد بین کیریستیانو رونالدو و یونتووس می افتد؟


هنگامی که یوونتوس موفق شد امضای کریستیانو رونالدو را از رئال مادرید کنار بگذارد ، این باعث شد تا جهان بنشیند و توجه
 کند. در اینجا تیمی بود که به دنبال افزایش قد خود در اروپا و همچنین ارزش هر دو در زمین و خارج از زمین بود.
تخمین زده می شود که هزینه آوردن CR7 به تورین 340 میلیون یورو باشد ، رقمی که شامل 100 میلیون یورو هزینه نقل و انتقالات ، به علاوه دستمزد بیش از یک قرارداد چهار ساله است. با این حال ، آندره آگنلی ، مالک ، می دانست که این همان کاری است که باید انجام دهد تا بتواند یک تخته سنگ بزرگی را به سمت خود ببخشد تا از آن طریق به یکی از نخبه ترین باشگاه های اروپا تبدیل شود.
مالک اعتراف کرد: "این اولین بار بود که طرف تجاری و طرف ورزش یوونتوس در ارزیابی هزینه ها و مزایای [ثبت نام] گرد هم آمدند ." "فرصت رونالدو کاملاً ارزیابی شد - و معقول بود ، هم در زمین و هم خارج از زمین."
تاکنون ، ورود این فوق ستاره جهانی همانطور که امیدوار بود عمل کرده است. یووه مشخصات خود را به عنوان یک باشگاه مطرح کرده است و از کل هواداران بهره مند است که هر کجا که می رود رونالدو را دنبال می کنند. فصل گذشته ، مهاجم مهاجمان با 27 گل شلیک کرد و 10 پاس گل برای این باشگاه در همه رقابت ها فراهم کرد و ثابت کرد که در بین سایر اعضای تیم نیز یک صدرنشین است.
داگلاس کاستا در Esporte Interativo اعتراف کرد: "شما اغلب او را رونالدو کاملاً سمی می بینید و بدن او بسیار جذاب است . وی گفت: "این همه را به حرکت در می آورد و همه ما می خواهیم بدن مانند او داشته باشیم. از آنجا که او وارد باشگاه شد ، درصد چربی بدن در کل تیم کاهش یافته است. قابل توجه است. قابل توجه است.
حتی CR7 خود فاش كرد كه یووه "وقتی بهتر شد تغییر کرد" وقتی ساری تابستان گذشته جایگزین سرمربی قبلی ماكس آلگری شد ، وی همچنین تصدیق كرد كه وی تحت رژیم جدید "با آزادی بیشتر بازی می كند".
تا حالا ، خیلی خوب ، درسته؟
به جز در دو هفته اخیر ، حوادث پیچیدگی غیرمنتظره ای داشته است. رونالدو در سه بازی اخیر یووه موفق به پیدا کردن پشتیبان تیم نت نشده است ، آماری که شاید برای هیچ بازیکن دیگری غیر عادی نباشد. مشکل این است که ما با یک فوتبالیست معمولی سر و کار نداریم و CR7 در این بازی ها در مقابل تورینو ، لوکوموتیو مسکو و آث میلان ناامید و به نظر می رسد.
در واقع ، این ملی پوش پرتغالی در دقیقه 82 در لیگ قهرمانان اروپا جایگزین شد و دقیقه 55 یکشنبه گذشته مقابل روسونری. باز هم ، این برای هیچ بازیکن دیگری نادر نیست ، اما ما با CR7 مرزهای عادی سروکار نداریم ، مردی که به طور عادی از کار خارج نمی شود.
در هر دو مورد ، آینده به دور از خوشحالی به نظر می رسید ، که البته خبرنگاران را برانگیخت تا از ساری در مورد سقوط احتمالی سؤال كنند. در مقابل لوکوموتیو ، مربی توضیح داد که  ronaldo از مصدومیت جزئی رنج می برد ، نکته ای که بعد از پیروزی مقابل میلان مجدداً تکرار شد.
"این طبیعی است بازیکن در حال رفتن به تحریک به ترک زمین، به خصوص وقتی که او خیلی سخت می شود وجود دارد،" Sarri گفت Sky Italia را . وی گفت: "در طول ماه گذشته ، او این مشکل کوچک زانو را داشت ، او در تمرینات کوبش داشت و این به رباط وثیقه آسیب می رساند. هنگامی که او با شدت زیاد تمرین می کند و یا بازی می کند ، عدم تعادل او است ، بنابراین در نتیجه بیش از حد جبران می شود و به عضلات گوساله و ران آسیب می رساند.
وی گفت: "این روی اجراهای او تأثیر می گذارد و او در حال حاضر بهترین او نیست. تمام بازیکنانی که سعی در ارائه بهترین تلاش خود دارند حداقل 5 دقیقه از تعویض اذیت می شوند اما اگر مربی ناراحت نشود ، یک مربی به طور کلی بسیار نگران تر خواهد بود. "
این به نظر می رسید توضیحی کاملاً مناسب برای اینکه چرا cristiano ronaldo ناامید شد ، مستقیم از تونل پایین رفت و استادیوم را ترک کرد تا به خانه برگردد. در اینجا بازیکنی در شرایط جسمی خوبی قرار دارد که او به خوبی قادر به مقابله با مشکلات آسیب زاویگی نیست. علاوه بر این ، فیلم هایی که رونالدو را برای درخواست تعویض به دست آورد ، اسیر ترس کسانی که فکر می کردند یک شکاف هستند ممکن است ظاهر شود.
سپس وظیفه بین المللی آمد.
هم فرناندو سانتوس سرمربی پرتغال و هم تیمی بین المللی گونکالو پسیسیتیا تأکید کرده بودند که پیش از بازی پنجشنبه شب با لیتوانی مصدومیت وجود ندارد و عملکرد وی در شب مطمئناً آن را ثابت کرده است.
رونالدو به عنوان بخشی از پیروزی 6-0 تیمش و بدتر کردن اوضاع برای یووه ، یک هتریک کرد و این بازیکن در پایان مسابقه با ساری در تضاد بود.
مهاجم خطاب به مطبوعات جمع شده گفت: "برای باز کردن این خبرنامه می توانیم این خبر را بدهیم: کاپیتان خیلی خوب است." ترازنامه قطعاً مثبت است. اکنون می توانید با دیگران مصاحبه کنید! "
این برای یوونتوس چه معنی دارد ، فقط زمان می گوید. این ممکن است همه طوفان بوده است یا ممکن است ادامه یابد. هرچه به سمت بخش مهمی از فصل حرکت می کنند ، به مرد اصلی خود محکم در هیئت مدیره نیاز دارند.


Comments

Popular posts from this blog

این مسی

این فوق ستاره آرژانتینی شب گذشته در مصاف با سلتاویگو هت تریک کرد تا یک بار دیگر ثابت کند متعلق به این کره خاکی نیست. در این خبر رکوردهایی که او شب گذشته به دست آورد را تحلیل خواهیم کرد. برخی بازیکنان به گلزنی معروفند، بعضی به سرعتشان و برخی هم به مهارتشان. تعدادی متخصص بازپس‌گیری توپ‌های از دست رفته هستند، بعضی مشهور به ارسال پاس گل‌های مکرر و برخی از قدرت بدنی بالای برخوردار می‌باشند. اما لئو مسی همه این‌ها را با هم دارد؛ به علاوه توانایی‌هایی بیشتر. شب گذشته در مصاف با سلتا همه ما شاهد نسخه دیگری از بهترین فرم او بودیم. ۵۲ گل کاشته مسی در تقابل دیشب هت تریک کرد؛ یکی از این گل‌ها از روی نقطه پنالتی وارد دروازه شد در حالی که دو گل دیگر به طور حیرت آوری از روی نقطه ضربه آزاد به ثمر رسیدند. برای بیشتر بازیکنان، یکی از عوامل موثر در گلزنی از روی ضربه ایستگاهی، شانس است اما در مورد مسی این موضوع صادق نیست. او همواره می‌داند که دقیقاً می‌خواهد توپ را به کجا بفرستد و اغلب هم به نقطه مورد نظر می‌رسد. دیشب او دو بار این کار را انجام داد. او کاری کرد که این حرکت بسیار

حقایقی جالب درباره رونالدو

کریستیانو رونالدو ستاره بین‌المللی یوونتوس این روز‌ها یکی از ثروتمندترین ورزشکاران دنیاست؛ بیش از هفته‌ای ۵۰۰ هزار پوند درآمد دارد و قرارداد‌های تجاری‌ای که می‌بندد هر روز رقمش بالاتر می‌روند؛ از همکاری اش با نایکی گرفته تا الترونیک ارتس و هربالایف. این‌ها منهای کار‌های تجاری شخصی خودش است که حالا با برند CR۷ هم کفش و لباس تولید می‌کند و هم عطر و ادکلن. در زمین بازی هم او یکی از بهترین‌های تاریخ است؛ جنگدگی، آمار، توپ طلا و کفش طلایی‌هایی که در طول دوران حرفه‌ای اش برده همه حکایت از این دارند که او یکی از فوق ستاره‌هایی است که دنیا به خودش دیده است. با این حال کریس رونالدو هنوز هم برای خیلی‌ها پسر مغروری است که بویی از تواضع نبرده؛ خودش وقتی درباره این موضوع حرف می‌زند کار را راحت می‌کند: «آدم‌ها دو دسته‌اند؛ یا من را دوست دارند یا از من متنفر هستند». این تنفر، اما بیشتر به خاطر رفتار‌های کریس در زمین فوتبال است وگرنه در زیر به ۱۶ داستان باورنکردنی درباره رونالدو اشاره شده که تمامی دلایلی که ممکن است درباره او حس تنفر به وجود بیاورد را پاک می‌کند. ۱- فروش کفش طلای اروپا سال